lördag 11 juni 2011

Bröllop med Pion Design

Här kommer mitt första alster med mina vinstpapper Pion design, från Svarta Maja. Jag fick en beställning på ett bröllopskort och då tyckte jag att dessa papper passade perfekt. Samtidigt såg jag utmaningen hos Mias -mix och tyckte att detta kort kunde passa där.

Namnen har jag handtextat med stickles silver och rosa. Pärlor på ståltråd finns i blomsterdekorationerna.
Rosorna har fått lite silverstickles och på kortet har jag lagt prickar med  rosa stickles.


Ett par bilder när kortet är öppet.







Ha en skön helg!
 :O) Zora

7 kommentarer:

Mia sa...

ÅÅhhh...!! vilket underbart kort!
Kul att du vill vara med på vår utmaning!
Lycka till!
//mia

Marita Johansson sa...

Såå snyggt det är.
De papprena passar perfekt till bröllopskort

Trevlig helg

Alice sa...

wow! this is so beautiful, Zora! love all the pretty details!

Svarta Malin sa...

Ett väldigt vackert kort! Kul att se vad du gör med vinsten! :-)

Tussemaja sa...

Mycket vackert kort. Gillar vikningen. Kul att du vill vara med på Mixens utmaning - Lycka till!

Teresa sa...

Simply elegant, beautiful, thanks for sharing with us at ATSC
Teresa xx

Mandy sa...

Beautiful card Zora, very pretty :)
Thanks for joining us at Addicted To Stamps
for our wedding challenge
hugs Mandy xx