söndag 25 december 2011

Altrad papperspåse


Tänk vilka roliga effekter det finns i olika redigeringsprogram :O) Ett experiment med snö. Den här bilden är mitt första försök att färglägga monokromatiskt. För ett tag sedan var jag på mara och fick förmånen att sitta med Rimna och detta blev resultatet. Sedan dess är jag mycket mer förtjust i att måla med distresser, men mina Promakers använder jag också. Resutatet blir så olika och därför är det roligt med båda sätten.



Om jag skulle vara tvungen att vara utan något scrap material, då är det nog blommor som skulle vara svårast att vara utan.


Påsen är med i följande utmaningar:
Just-add-ink packaging
Everybody-art-challenge #173 Alles geht
Papertakeweekly. Last chrismas
Stampsfun-creativity.  Lieblingskartenmaterial
Dutchdare-cardchallenges# 144 Make it shimmer
Divasbydesignchallenge #17 Merry chrismas
Reasonableribbon#38 Anything goes and ribbons

Ha nu några sköna och lata mellandagar :O)
Zora

12 kommentarer:

Eva sa...

En helt underbar påse du gjort. Stämpeln är ju bara sååå snygg!!!
Fortsatt trevlig jul! Kram!

Michaela sa...

Visst gav det mersmak? har dock svårt att lämna vita partier i motviet... men jag lär mig väl!

God fortsättning!! Kraaam

Shell Shearer Swinscoe sa...

Just gorgeous, love the colours you have used to colour her in!

Thank you for sharing with us at Divas, good luck & Merry Christmas!
Hugs Shell xx

Marita Johansson sa...

WOW vilken kanonfin påse

Fiona sa...

wow what a wonderful gift bag, it looks really effective leaving the image uncoloured.

thanks for joining us at Papertake Weekly.

Fi GDT
x

Jenny sa...

A gorgeous gift bag. love the colour scheme and cute image.
Thanks for joining Papertake Weekly.
Jenny

Anna sa...

Åh, så mycket fint du har gjort!!
Hittade din blogg idag :) Är numera en följare.
Kramis

Dawnll sa...

This is so beautiful! Love the colors and wonderful design
So glad you could join us at
Really Reasonable Ribbon

Jan Hennings sa...

LOVE this! Thanks for playing along with the challenge at Really Reasonable Ribbon!

Cheryl Walker sa...

Beautiful!!! Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons anything goes challenge with ribbon!!!
Hugs,
Cheryl

Nikki Spencer sa...

Such a lovely gift bag, love your colours and image too!
Thanks for taking the time to join us at Just Add Ink.

Andie's Space sa...

Hi Zora,
This looks gorgeous. I really love your monotone colouring against the coloured background. It looks fab. Thanks for joining us at Divas by Design.
Hugs,
Andie xx